Pozycjonowanie a nowi klienci
###
Zadaniem pozycjonowania jak i innych działań marketingowych jest dotarcie z swoją ofertą do nowych klientów. A zatem czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak jak np. reklama telewizyjna czy również radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie posiada szereg zalet a dotarcie do nowych klientów to jedynie jedna z nich. Niemniej jednak w jaki sposób możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych nabywców. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie indywidualnej strony internetowej. No jest prawdopodobnie to w większości sytuacji wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już całkowicie znaczna rzesza dużych a wręcz niewielkich firm. Dla niewielkich firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie powinniśmy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o naszej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie gwarantuje nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy także skorzysta z naszej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR pozwala niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. Jak to należy dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia zatem odnaleźć opinie w sieci na konkretny zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zapewni nam przychylność klienta. Mamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.
Wybór odpowiedniej firmy zajmującej się pozycjonowaniem jest trudną decyzja ponieważ podjęcie działań przez firmę z zewnątrz wiąże się z podjęciem decyzji o zawarciu umowy – warto dobrze przejżeć oferowane usługi SEO. W znaczącej liczbie przypadków jest to jeden rok a niekiedy nawet 3 dla tego powinieneś odpowiednie przemyśleć opinie o danej firmie jak i sprawdzić ich podejście do samego klienta. Wyszukiwania stosownej firmy tak jak również każdej osoby produktu musisz zacząć od odpowiedzenia naszych znajomych i skorzystaniu z ich rad. Jednakże nie powinno się im ślepo ufać wiele osób może nie zdawać sobie sprawy, że słowa zaproponowane przez agencje SEO są nieefektywne dla tego jeśli to możliwe powinieneś przeprowadzić gruntowną analizę takich słów priorytetowych. To teraz po samych tyko słowach priorytetowych możemy wykluczyć firmy, które pozycjonowanie świadczą w nieodpowiedni metodę. Jak tego dokonać?
Na starcie warto przyjrzeć się liczbie wyszukiwań generowanych przez dane słowa kluczowe. Następnie należy sprawdzić jakie progi używa dane firma. Powinieneś zwrócić na to wyjątkową uwagę ponieważ wiele firm używa niskie progi przez co będziecie zmuszeni zapłacić podobne kwoty za pozycje TOP 10 jak i TOP 1 przy czym cyfra użytkowników odwiedzających waszą stronę będzie znaczącą niższa.