Nasz blog internetowy

Blog omawiający techniki reklamy

Pozycjonowanie stron a PR

by multipresell, category Reklama

###

Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że pozycjonowanie i public relations można z sobą łączyć i razem stworzyć coś co będzie współgrało ze sobą doskonale. Zwiększając przy tym sprzedaż naszego produktu. Natomiast jak to zrobić?

Jak wiemy Public Relations w dużym stopniu korzysta z notek prasowych jako jednej z możliwości dotarcie do klienta z produktem. Bądź także drugim zadaniem takiej notki jest kreowanie marki w oczach potencjalnych kupujących. Jedynym co powinno się zrobić to odpowiednie zoptymalizowanie danego artykułu prasowego dzięki, takiej optymalizacji nasza informacja dotrze do znacznie większej grupy zainteresowanym. Warto wykorzystywać w takich artykułach bardzo niszowe słowa kluczowe. Dzięki temu pozycjonowanie wykona się prawie automatycznie. Drugą wielką zaletą takich artykułów jest fakt, że łatwo uda się w niego wpleść zagnieżdżone linki do mojej witryny. Takie linki wyglądają nadzwyczaj naturalnie, ponieważ nikogo wszakże nie powinno dziwić, że w artykule o spisie produktów/usług danej firmy znajdzie się odnośnik do niej.

W jaki sposób zatem zauważyłeś PR i pozycjonowanie stron można ze sobą łączyć. Powiedziałbym wręcz, że powinno się to robić dla genialna firmy. Jednak dlaczego firmy nie korzystają z takiej możliwości. Wydaje mi się, że nie posiadają odpowiednich kompetencji aby ten potencjał wykorzystać.

Zapraszmy do spojrzenia na nasz katalog firm.

Comments are closed.