Pozycjonowanie a zupełnie nowi nabywcy
###
Misją pozycjonowania jak również innych działań marketingowych jest dotarcie z swoją ofertą do nowych nabywców. A więc czy pozycjonowanie spełnia swoje zadanie, tak w jaki sposób np. reklama telewizyjna czy też radiowa – oczywiście, że tak. Pozycjonowanie posiada szereg zalet a dotarcie do nowych kontrahentów to tylko jedna z nich. Niemniej jednak jak możemy dzięki pozycjonowaniu zwiększyć liczbę naszych kontrahentów. Rozwiązania są dwa.
Pozycjonowanie własnej strony internetowej. No jest chyba to częstokroć wybierany rodzaj pozycjonowania stron w który inwestuje już całkiem dość duża rzesza dużych a nawet niewielkich firm. Dla niewielkich firm jest to o tyle dobre, że pozycjonowanie jest tanie dzięki czemu nie musimy narażać się na wielką dziurę w budżecie.
Drugim sposobem jest pozycjonowanie pozytywnych opinii o mojej firmie w sieci. To, że użytkownik trafi na naszą stronę nie zapewnia nam, że ten klient zakupi nasz produkt. Czy też skorzysta z mojej oferty. Pozycjonowanie opinii czy tak zwany SEO PR umożliwia niezdecydowanym użytkownikom upewnić się co do rzetelności naszego przedsiębiorstwa. W jaki sposób to dział. Klient początkowa trafia na naszą stronę – nie może się zdecydować lub także boi się, że dana firma jest nierzetelna. Postanawia zatem wyszukać opinie w sieci na konkretny zagadnienie. Jako, że pozycjonowanie pozytywnych opinii zagwarantuje nam przychylność klienta. Posiadamy zwiększone szanse, że zdecyduje się na wybór naszego produktu.